משכנתא לדירה

כאשר אתם רוצים לקחת משכנתא לדירה להשקעה ויש לכם כבר דירה משל עצמכם זהו מצב שהבנק אוהב מאוד. לא רק שהוא ממשכן את הנכס להשקעה לטובתו אלה הוא יכול להיות בטוח שיש לכם עוד נכס לעת צרה.

מכיוון שכך התנאים במשכנתאות לדירה להשקעה נוחים וטובים אך כמובן, כמו בכל הלוואה, לאיכות הנכס יש משקל כבד בתנאים שתקבלו.

שקונים דירה להשקעה יש לקחת בחשבון את עלויות המימון על המשכנתא ולשכלל אותן בתשואה הסופית שתוכלו לקבל על הנכס.

על מנת למקסם את התשואה הנ”ל יש לקחת משכנתא חכמה המותאמת לצרכים שלכם באופן אישי.

משכנתא לדירה שניה

משכנתא לדירה מספקת לרוכש את הסכום המשלים הנדרש לסגירת העסקה. יש הבדל בסכום המאושר בדירות ראשונות או להשקעה. קיימים מסלולי הלוואות רבים הניתנים על ידי בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים. כל אחד חייב לבצע סקר שווקים כדי למצוא את המסלול המתאים והנוח ביותר מבחינתו. מומחים המכירים את הנושא לעומק יכולים לייעץ רבות. “אתר שפיצר – כל מה שאתם צריכים לדעת על משכנתא” מספק מידע בתחום וניתן לקבל בו מידע רלוונטי.

משכנתא לדירה – גמישה ובתנאים נוחים

משכנתא לדירה אמורה להתאים לצרכים וליכולות הכספיות של הלווים. יש להקפיד על מספר שיקולים. אחד מהחשובים בהם הוא יכולת ההחזר החודשית. היא תלויה רבות בהכנסה של הלווים וכן, בגובה  הסכום שיש להחזיר מדי חודש. ככל שנוטלים לשנים ארוכות יותר כן הריביות גבוהות יותר, ומאידך, התשלום החודשי מוקטן. ידוע גם כי הגורם הפיננסי המלווה חייב לבדוק זאת. יש חשיבות רבה לכך שלא ייווצרו פיגורי תשלומים, שכן הדבר מזמין, התראות, קנסות, ריביות גבוהות ועוד. בנוסף, יש לבחור משכנתא גמישה וכזאת שניתן לחסלה או למחזרה בקלות, ללא קנסות/עמלות או התנגדות כלשהיא של המלווה. בתקופות פיננסיות קשות, או לשם שינוי, בעת רווחה כלכלית ניתן לנצל סעיף זה.

העמדת משכנתא לדירה

הבקשה מוגשת לבנק המציע את המסלול הנוח ביותר. יש לצרף אליה שומת הנכס הנרכש לטובת קביעת גובה  ההלוואה וכן, לטובת שעבודו. בנוסף, יש להציג דפי עו”ש מהחודשים האחרונים, וכן, מסמכים המעידים על רמת ההכנסה החודשית. כל אלו מספקים תמונת מצב למלווים. לאחר אישור ההלוואה יש להעביר פוליסת ביטוח חיים לטובת המלווים. לאחר כל אלו יועברו הכספים.

משכנתא לדירה להשקעה

משכנתא לדירה ראשונה

מומלץ לקבל ייעוץ פרטני אצל “אתר שפיצר – כל מה שאתם צריכים לדעת על משכנתא” בעל השם הידוע. מעבר למידע הקיים בו ניתן לקבל ייעוץ פרטני טלפוני ממומחים המכירים את הנושא לעומק. הם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. השירות המקיף כולל גם המלצות על מסלולים מתאימים מכל, הגשת טפסים ומעקב אחריהם, ייצוג וניהול משא ומתן מול הגוף הפיננסי וליווי ככל הנדרש.

משכנתא לדירה להשקעה

משכנתא לדירה להשקעה שונה מעט בתנאיה הבסיסיים לעומת זאת הנדרשת לדירה ראשונה. המימון עבורה הינו רק 50% מערכה בשוק לעומת 75% במקרה השני. מעבר לכך, אין שינוי מהותי אחר. בכל מקרה, יש לבדוק את נושא נטילת ההלוואה בצורה מושכלת על מנת לקבל את התנאים הטובים ביותר בכל הבחינות. “אתר שפיצר – כל מה שאתם צריכים לדעת על משכנתא” מספק מידע בתחום וניתן לקבל בו מידע חשוב.

משכנתא לדירה להשקעה וייעוץ פרטני

משכנתא לדירה להשקעה יש לקחת רק לאחר ייעוץ פרטני של מומחה לעניין. הסיבה לכך היא כי במקרה הזה החישובים הכלכליים חשובים מאוד ויכולים לעשות את ההבדל בין רכישה נבונה לאחרת שאיננה מוצלחת. הייעוץ יינתן בעיקר לגבי התנאים הקיימים במחשבה על הריביות שיש לשלם לאורך השנים. ככל שההלוואה הינה לשנים ארוכות, כן, הריביות עליה הינן גבוהות.  פועל יוצא מכך הוא הרווח מהעסקה. רבים מייעדים את הדירה להשכרה כאשר ההכנסות ישלמו את המשכנתא ואף יותירו רווח מסוים. לכן, בחישוב לטווח ארוך – כל תשלום מופחת להחזרי  קרן יגדיל את הרווח. הרצון הנוסף הוא שערך הנכס יעלה ואז הכדאיות של הרכישה תגדל. שיקול אחר לבחירה הוא גמישות המשכנתא. רצוי שיהיה ניתן לחסלה או למחזרה ללא קנסות/עמלות או התנגדות של המלווה. קיימים בפועל מסלולי הלוואה רבים, מומחה לנושא מכיר אותם היטב ויכול להמליץ על המתאימה ביותר לצרכי הלקוח.

בקשה ואישור של משכנתא לדירה להשקעה

לבקשה למשכנתא יש לצרף שומה של הנכס המיועד לרכישה. על פיו ייקבע גובה המימון. הוא אף, ישמש כערבון. בנוסף יש לצרף אישור על רמת ההכנסות וכן, דפי עו”ש מהתקופה האחרונה של הלווה המעידים על ההתנהלות הפיננסית. לאחר בדיקה ובהנחה שהכול תקין, תועמד ההלוואה.

“אתר שפיצר – כל מה שאתם צריכים לדעת על משכנתא” הינו בעל מוניטין בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ייצוג וניהול מו”מ מול הגורם הפיננסי וליווי כולל ככל הנדרש. מנהלי האתר הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחת רבים.

משכנתא לדירה

עוד בנושא

משכנתא לדירה
איזה פתרון קיים למסורבי משכנתא?
מידע נוסף על משכנתאות חוץ בנקאיות
משכנתא לעסקים
מחפשים הלוואה או משכנתא לעסקים קטנים?
דילוג לתוכן