שפיצר

כל מה שצריך
לדעת על משכנתא

ייעוץ משכנתאות

לייעוץ מהיר השאירו פרטים:

שפיצר כל מה שצריך לדעת על משכנתא

ברוכים הבאים לאתר שפיצר – כל מה שאתם צריכים לדעת על משכנתא.

אתר שפיצר הוקם על ידי מספר יועצי משכנתאות מובילים ואנשי מקצוע מתחום המימון נדלן ששמו לעצמם מטרה להנגיש לציבור ידע בסיסי על תחום המשכנתאות, חינם אין כסף.

באתר תוכלו למצוא את כל הידע הדרוש לכם בתהליך לקיחת המשכנתא, ומענה לשאלות שמעולם לא העזתם לשאול את פקיד הבנק, בשפה פשוטה שכל ילד בן שבע יכול להבין.

המידע באתר נבדק ומעודכן באופן תדיר על ידי יועצי משכנתאות מומחים שחיים את השוק יום יום, שעה שעה. כך תגיעו אל פקיד הבנק שלכם, חכמים יותר, מבינים יותר ובטוחים יותר בתהליך.

שורה תחתונה, המשמעות עבורכם היא חסכון משמעותי של הרבה מאוד כסף בהחזרי משכנתא.

אז לפני שאתם מתחייבים למשכנתא ל-30 שנה, בואו נצא יחד לסיור קטן באתר.

שנתחיל?

משכנתא לעסקים

מה תוכלו למצוא באתר שפיצר?

למה נדרש ייעוץ משכנתאות?

נתחיל בהגדרת התפקיד, מכיוון שאין עדיין רגולציה בתחום כל מי שרוצה יכול להכריז על עצמו כיועץ משכנתאות. למרות חוסר ההגדרה הפורמלית בתפקיד ייעוץ משכנתאות, ראוי

קרא עוד »
לוחות סילוקין בשפיצר

לוח סילוקין זה בעצם טבלה המציגה את שלבי ההחזר של ההלוואה הנפרעת בתשלומים לשיעורין. את הטבלה מחשבים על פי הסכם ההלוואה, כך שבסוף תקופת ההלוואה

קרא עוד »
משכנתא לדירה
מה זה בעצם מחזור משכנתא?

מחזור משכנתא הוא תהליך בו מחסלים את הלוואת המשכנתא הקיימת ונוטלים במקומה הלוואה חדשה. היכנסו למידע מתי מבצעים מחזור משכנתא? מתי משתלם או לא שווה

קרא עוד »
בקשה למשכנתא
סוגי המשכנתאות הקיימים

ישנם מספר סוגי משכנתא כאשר כל סוג משכנתא מתאים לעסקה אחרת, לפני שמבקשים משכנתא חשוב לדעת לאיזה סוג עסקה נדרשת המשכנתא ומה הדקויות שכדאי לדעת

קרא עוד »
לייעוץ מהיר השאירו פרטים:

למה אנחנו

ייעוץ משכנתאות
מחזור משכנתא
לקיחת משכנתא
זכאות למשכנתא

חברות ייעוץ משכנתא

מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי מאת "אתר שפיצר – כל מה שאתם צריכים לדעת על משכנתא" בעל המוניטין. מומחיו רכשו את הידע הרב מלימודים והתמחויות בתחום, כמו גם, ממתן שירותים רבים ללקוחות לאורך השנים. שירותיהם מקיפים וכוללים: ייעוץ, מילוי והגשת טפסים, ייצוג מול הבנק וליווי ככל הנדרש. השירות יינתן במיומנות רבה ועם יחס אישי.

מתן ייעוץ משכנתאות – אמינות מעל לכל

מתן ייעוץ משכנתאות מספק מידע רלוונטי בזמן אמת ורגע לפני שמתחייבים. מעבר לכך, הוא יכול להמליץ על הבנק המספק את המשכנתא בתנאים הטובים ביותר. כל לקוח מפרט את הבקשה, הצרכים והרצונות הקיימים ועל פי כל אלו, ונתונים נוספים, יבנה עבורו היועץ תיק מסודר העונה על כל השאלות החשובות. צריך להבין, כי משכנתאות ניתנות בתנאים שונים. משרד הבינוי והשיכון קבע תקנות וחוקים לנטילת משכנתא בעת רכישת דירה ראשונה או שנייה לגבי הסכום המירבי המאושר והן מחייבות גם את הבנקים. זה הבסיס וממנו ניתן לבנות את התוכנית המתאימה ביותר. בין היתר הסכום הרצוי, תקופת ההלוואה, סכומי ההחזר החודשיים ועוד. המייעץ ירצה להכיר את המצב הפיננסי ויכולת ההחזר של הלווים וימליץ להם להתחייב על החזר כספי שיותיר להם מרווח חיוני לניהול משק בית מוצלח ללא לחצים. בנוסף, יציע משכנתא אותה ניתן לשנות, לחסל, למחזר כדי לשמור על גמישות מרבית.

חברת משכנתאות

התהליך מול המוסד הפיננסי מורכב ויש להגיש לו בקשה בליווי מסמכים שונים. ביון היתר, שומת הנכס הנרכש אשר גם נלקח כערבות, מסמכים המעידים על כושר ההשתכרות, דפי עו"ש מהבנק ועוד. לאחר בדיקה ואישור, התהליך יוצא לדרך והכספים יועברו לחשבון הלקוח.

מידע מקצועי

חברת ייעוץ משכנתאות מומלצת

חברת ייעוץ משכנתאות מספקת שירותיה לאנשים אשר מעוניינים בקבלת משכנתא לרכישת דירה. לרכישת נכס כזה נדרשים אמצעים כספיים רבים ויש לעשותה לאחר תכנון מסודר. יש לבדוק את כל הנושא בצורה מקיפה על מנת לקבל החלטה מושכלת. הרצון העיקרי הוא להשיג תנאים נוחים, ובמקביל, לעמוד בהסדרי התשלומים.  "אתר שפיצר – כל מה שאתם צריכים לדעת על משכנתא" מספק מידע בתחום וניתן לקבל בו מידע חשוב.

חברת ייעוץ משכנתאות – ליווי מקיף

חברת ייעוץ משכנתאות מספקת ליווי מקיף מרגע מהלקוח מגיע אל משרדיה. המומחה המייעץ יבדוק את זכאות הלווה. משרד הבינוי והשיכון קבע תקנות וחוקים לנטילת משכנתא בעת רכישת דירה ראשונה או שנייה לגבי הסכום המירבי המאושר והן מחייבות גם את הבנקים.  הלקוח יציין בפניו את הסכום הנדרש ואז יתוכנן עבורו מסלול מתאים. צריך לציין, כי ככל שההלוואה נלקחת לטווח שנים ארוך, כן, הריבית עליה  תהיה גבוהה יותר ולהיפך. חשיבות רבה יש לתכנון ההחזרים והם נעשים בהתאמה למצבם הכלכלי של הלווים וליכולת ההחזר שלהם. אסור שייווצר מצב בו עומס ההחזרים לא יותירו מרווח לקיום בסיסי. כי במקרים כאלו הסיכון לפיגור בהחזרים מוחשי – מה שעלול להוביל לקנסות, ריביות וצרות אחרות. המומחה מכיר את כל סוגי המשכנתאות כולל אלו שניתן למחזר אותן, לחסלן וכדומה. משכנתא גמישה תהיה, לרוב, מועדפת.

חברה לייעוץ משכנתאות

על הלווה להגיש בקשה ולצרף אליה מסמכים על פי דרישת הבנק המלווה. כך: שומת הנכס לגביו ניתנת ההלוואה, מסמכים על מצב כלכלי כמו: דפי בנק שוטפים, תיעוד על רמת ההכנסה ועוד. לאחר שהמסמכים נבדקים ונמצאים מתאימים תאושר ההלוואה והסכום יועבר לחשבון הלקוח.  תנאי לקבלת המשכנתא הינו העמדת פוליסת ביטוח חיים לטובת הגוף הפיננסי.

מתן ייעוץ משכנתאות

"אתר שפיצר – כל מה שאתם צריכים לדעת על משכנתא" הינו בעל מוניטין בתחום וברשותו כל הידע הנדרש בנושא. המידע המסופק הינו מקיף ואף נכנס לרזולוציות פרטניות. בנוסף, ניתן לקבל ייעוץ פנים אל פנים ושירות צמוד. במהלכו הוא יכין את הטפסים, יבחר את הגוף הפיננסי המממן, ייצג מולו וילווה את הלקוח בהמשך.

אל מי לפנות על מנת לקבל ייעוץ משכנתא?

מתן ייעוץ משכנתאות הינו שלב חשוב בדרך לנטילת הלוואה זאת לרכישת דירה. רצוי לא לדלג עליו מאחר וכל התהליך כרוך בחישובים רבים ובפרמטרים משתנים שיש לקחת בחשבון. מדובר על התחייבות ארוכת שנים שיש לעמוד בה היטב. המומחה המייעץ מאיר נקודות חשובות ואף מבצע פעולות עבור הלקוח. "אתר שפיצר – כל מה שאתם צריכים לדעת על משכנתא" מספק מידע בתחום וניתן לקבל בו מידע רב.
בקשה למשכנתא

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משלמת

דילוג לתוכן